طراحی سایت در اصفهان
نوشته شده توسط : alireza

 پنج سال پیش به برلین نقل مکان کردم تا با افرادی که از طراحی سایت در اصفهان مدرسه فیلم آشنا شدم، به عنوان استاد دکور و دکوراتور کار کنم.

من روی «جان ویک»، «جسیکا جونز» و «آمریکایی‌ها» کار کرده‌ام. این کار 9 تا 5 نیست. ممکن است من سه ماه سر صحنه فیلم باشم یا نه ماه در یک سریال تلویزیونی، و بعد از آن ماه ها با من تماس نگیرد. مانند من، بسیاری از افراد برای تکمیل درآمد خود در بین پروژه ها در کنار هم کار می کنند.

من همکارانی را می شناسم که کار نجاری، دی جی و حتی یک برند سس تند را اداره می کنند. من به صورت آزاد کار می کنم و وبلاگی به نام The Check Stand راه اندازی می کنم که در مورد هدیه دادن صحبت می کند. این شلوغی‌های جانبی به من اجازه می‌دهد تا خارج از صحنه‌برداری کارم را تامین کنم.

من شروع به تکمیل درآمد خود با Fiverr و Upwork کردم

 

زمانی که اعتصاب نویسندگان در ماه مه گذشته اعلام شد، بیشتر آنها در طراحی سایت ابتدا فکر می کردند که این اعتصاب تنها چند هفته طول می کشد، اما تا سپتامبر ادامه داشت.

 

آخرین پروژه من تولید صور فلکی برای Apple TV+ بود که در فوریه 2023 آن را به پایان رساندم. برای قسمت های جدید همچنان منتظر زنگ تلفن هستم.

من در طراحی گرافیک خوب بودم، بنابراین تصمیم گرفتم آزادکار شوم. من پروفایل هایی را در Fiverr و Upwork ایجاد کردم.

 

من شروع به ساختن تصاویر کوچک YouTube و بروشورهای رویداد برای صنعت موسیقی کردم. پکیج درخواستی من یک بروشور و تصاویر متحرک است که می تواند در طول ست های دی جی پخش شود. من بین 150 تا 300 دلار برای هر پروژه درآمد دارم.

 

سپس وارد طراحی وب شدم

پس از انجام برخی کارهای طراحی گرافیکی، مشتری از طراحی سایت در اصفهان من پرسید که آیا چیزی در مورد طراحی وب می دانم.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: